niedziela, 14 maja 2017

Haul SH

Hejka!
Przed chwilą sprawdziłam w internecie,że do zakończenia roku szkolnego zostało ponad 36 dni! Naprawdę nie mogę w to uwierzyć jak ten czas szybko leci.Jeszcze pamiętam jak w zeszłym roku bawiłam się na połowinkach,jak spędziłam sylwestra,co robiłam w ferie.Okres jesienno-zimowy zleciał ot tak. Teraz w szkole mamy trochę luzu, pełno nauczycieli nie ma z powodu matur. W ciągu dwóch tygodni będziemy mieli ostatnie testy a pozostały czas zostaje przeznaczony na poprawy.

Na początku majówki odwiedziłam mój ulubiony lumpeks w którym zawsze na dostawie uda mi się coś kupić.Jest to odzież na wagę,w dniu dostawy wynosi ona 39zł/kg więc można kupić sporo ciekawych rzeczy za niskie pieniądze.

Na koniec chciałabym Was zaprosić na mój profil na VINTED
Mam na sprzedaż parę moich rzeczy i mojej mamy,stąd różna rozmiarówka. Są to głównie rzeczy w których już nie chodzę bo przestały mi się podobać albo nie ten rozmiar.Większość rzeczy jest w stanie bardzo dobrym, niektóre posiadają drobne wady o których wspomniałam w ogłoszeniach. Z góry wybaczcie za reklamę,zależy mi na szybkiej sprzedaży, ponieważ idą wakacje i chciałabym odłożyć trochę pieniędzy na dodatek planuję zakup nowego telefonu.



A wy zaglądaliście ostatnio do SH? :)

18 komentarzy:

  1. Ale perełki <3
    Kiedyś byłam częstą bywalczynią lumpeksów i pamiętam, że też znajdowałam wiele perełek np. sweterek z hilfigera albo bluzkę z lacoste:)
    Chyba czas wybrać się na zakupy do lumpa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie rzeczy upolowałaś, też muszę wybrać się do ciuszka :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób potrafi wyjdź z sh z tyloma świetnymi rzeczami, a jakoś nigdy nie mogę tam nic dla siebie znaleźć. Myślę, że muszę zacząć lepiej szukać. Każda rzecz, którą kupiłaś jest śliczna, a na vinted zaraz zajrzę :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie umiem nic znaleźć, a jak już wydaje mi się że jest super to przychodzi mi myśl, że jednak nie i wychodzę z niczym ;(

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rzeczy upolowałaś z Sh.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się spodnie, ostatnio szukam takich :) Ja nie zaglądałam w ostatnim czasie do SH, jakoś mi nie po drodze :D
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem stalym gosciem w SH :D na szczescie naleze do tych osob, co umieja szukac rzeczy w tego typu sklepach ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości jak widzę :D Mnie jakoś dalej nie ciągnie to tych sklepów.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. W SH idzie dostać dużo perełek, ale ja jestem jakoś uprzedzona do tych sklepów i tam nie chodzę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SH to moje hobby :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Your looking are great hard my mind. really awesome your face,
    Really It's Dream Dress. I hope, Every body like and love.
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe ciuszki dorwałaś :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie bardzo przypadły mi go gustu, w sumie to sama niedawno podobne zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent post :) I like your blog :)
    I'm following you :) If you like, visit my blog :)

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie chodzę do SH, ale rzeczywiście można tam dostać wiele ładnych rzeczy. Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Weryfikacja obrazkowa wyłączona
- Pozostaw po sobie komentarz,chciałabym poznać Twoją opinię
- Podaj adres swojego bloga, na pewno wpadnę
- Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji